Ținuta de business trebuie să-i ofere purtătoarei sale o stare de confort și prestanță, pentru că o femeie de afaceri care transmite încredere va avea și succes.
De la această idee și dorință a pornit povestea brand-ului de cămăși cu motive tradiționale sau contraste florale, ALISIA ENCO, conceput de Alice Botnarenco. În anul 2014, creatoarea acestui brand a hotărât să-și lanseze afacerea și să aducă pe piață produse de cea mai înaltă calitate pentru femeile de afaceri și… a reușit.
“Am proiectat ALISIA ENCO, dincolo de numele inspirat din propriul meu nume, având ceva din personalitatea mea: un brand pentru o femeie ambițioasă, deschisă spre provocări și creativitate, motivată mai degrabă de schimbări decât de confort și inerție, muncitoare, atentă la detalii și pe alocuri nesuferit de perfecționistă”, ne mărturisește Alice Botnarenco.
Cu o mentalitate orientată spre performanță și succes, Alice Botnarenco si-a dorit să realizeze singură o colecție vestimentară, să învețe cum se fac tiparele, așa că în anul 2017 a finalizat un curs de design vestimentar, susținut de fashion designerul român Mirela Diaconu.
“Am hotărât să fac acest pas din necesitatea de a înțelege mai bine domeniul în care activez, cu toate că mă consider mai degrabă o antreprenoare creativă, decât designer vestimentar. Îmi gândesc business-ul cu mintea unui antreprenor cu experiență, pentru că nu e prima afacere pe care o lansez. Am ales să merg pe piese clasice pentru doamne, care depind de cum se schimbă moda și pun accent pe piese de cea mai înaltă calitate a croielii, țesăturii și finisajelor„.
Pe piața din România, brand-ul ALISIA ENCO este unul premium, iar produsele se adresează doamnelor cu venituri peste medie și care apreciază calitatea, creativitatea și exclusivitatea acestora.
“Mă bucur să spun că toate produsele sunt fabricate în România cu materiale de cea mai bună calitate. Există câteva piese vestimentare din portofoliul brand-ului, care s-au impus deja pe piață și au devenit piese statement cu cea mai mare notorietate, mai exact Colecția Tradiționale. Se pare că motivele tradiționale românești, impecabil brodate, își fac loc în business și sunt din ce în ce mai apreciate„.
Un antreprenor se confruntă mereu cu provocări, pentru a menține afacerea și pentru a poziționa cât mai bine brand-ul pe piață.
“Am câteva mici războaie pe care le port: nevoia permanentă de a veni cu noutăți în ținute complementare sau accesorii, nevoia de a comunica mereu și de a mă menține prezentă în fața publicului meu și, nu în ultimul rând, de a justifica prin fiecare detaliu necesitatea unui cost mai ridicat al produselor.
Cămăși damă ALISIA ENCO
Producția cămășilor și acesoriilor este mai costisitoare decât “mainstream-ul”, pentru că nu există compromis la niciun capitol. Realizarea este impecabilă și asta face parte din ADN-ul brand-ului de la care n-am să fac niciodată rabat.
O cămașă ALISIA ENCO este o piesă statement în business și vorbește ea însăși despre standardele celei care o poartă. Nu în ultimul rând, cea mai recentă provocare este aceea de a extinde colecția dedicată bărbaților și de a o face cunoscută„.
Cămăși bărbătești ALISIA ENCO
Alice își poartă cu mândrie toate creațiile vestimentare, dar cel mai mult îi plac cămășile albe, pentru eleganța și prestanța oferită celui ce le îmbracă.
“Îmi plac cămășile albe ALISIA ENCO, realizate din cele mai bune materiale, pentru că îți oferă o eleganță deosebită și te scot din anonimat. Pe lângă acestea, accesoriile mele preferate sunt broșele și cerceii„.
Creatoarea speră ca anul 2020 să îi aducă cât mai multe colaborări la nivel international, pentru ca produsele ALISIA ENCO să ajungă la cât mai multe reprezentante ale sexului frumos… iar noi îi dorim să reușească!
“Cred cu tărie că ceea ce am creat merită să fie cunoscut, merită să traverseze mări și oceane să devină un brand regional sau global – online-ul face posibil acest lucru. E un pariu profesional și de viață, adică luat personal, care sper să se materializeze cât mai curând„.