Povestea ceasurilor Daniel Wellington a luat naștere în 2011, iar omul care se află în spatele acesteia este Filip Tysander, un suedez în vârstă de 31 de ani. După două încercări eșuate cu alte companii, lui Filip îi vine ideea de a porni o afacere cu ceasuri, de care este foarte pasionat. Ceea ce l-a inspirat a fost întâlnirea cu Daniel Wellington, un englez cu alură de James Bond și ceas Rolex.
Potrivit Business Insider, Filip a făcut singur logo-ul companiei în Photoshop, iar designul minimalist și elegant a fost tot ideea sa. De altfel, acesta este singurul fondator al companiei, lucru care de multe ori s-a dovedit a fi o adevărată provocare. Pornind de la 24 000 de dolari, tânărul a reușit creșterea unei companii care în prezent are venituri anuale de 180 de milioane de dolari, cu o margină de profit de peste 50%.
Pentru a păstra costurile de producție scăzute, ceasurile sunt produse într-o fabrică din China, unde sunt fabricate și curele de ceas NATO. Pentru a-și promova produsele Filip a apelat la o strategie pe care competitorii nu au exploatat-o la vremea respectivă și care s-a dovedit a fi un real success: social media. Astfel, a apelat la diverși înfluenceri din online cu un număr mare de followers pentru a-și face cunoscute ceasurile. În prezent profilul de instagram @danielwellington numără peste 3 milioane de followers, iar ambasadorul brandului este cunoscutul fotomodel Kendall Jenner.