De curând s-au împlinit 8 ani de la lansarea FashionUP! și merită sărbătoriți cum se cuvine! Și pentru că nu am fi ajuns unde suntem astăzi fără sprijinul și încrederea clienților noștri, sărbătorim cu oferte, concursuri și campanii aniversare!
Am plecat la drum în 2009, cu o echipă de 5 angajați, cu 50 de branduri și 1000 de produse prezente pe site. Am evoluat constant, datorită determinării și pasiunii cu care ne facem treaba, iar rezultatele nu au întârziat să apară! În 2010 am câștigat Best Online Fashion Store la GPeC, iar numărul produselor de pe site a ajuns la 6000.
Anul 2011 a fost marcat de un record de creștere pe Facebook, iar pe site au fost adăugate două categorii noi: ceasuri și cosmetice. În 2012 și 2013 se lansează FashionUP Bulgaria și FashionUP Ungaria, iar 2014 este anul cu una dintre cele mai bune campanii de Black Friday din România, cu peste 4500 de genți vândute.
2015 a fost anul rebranding-ului și a repoziționării pe piață, anul în care a apărut prima campanie TV FashionUP! și anul în care am lansat campania de Ziua Națională a Femeilor #petoc. În același an am mai marcat o premieră, cu prima campanie de Instagram Ads din România!
În 2016 am preluat operațiunile Click4Fashion din România, Ungaria și Ungaria și am început un parteneriat de succes cu La Redoute, magazinul numărul 1 din Franța. Astfel, în mai puțin de o lună pe site au fost adăugate peste 10 000 de produse aparținând acestui brand. Tot în 2016, în data de 18 noiembrie, în timpul campaniei de Black Friday, au fost înregistrate cele mai mari vânzări din istoria FashionUP!
În topul celor mai vândute produse în decursul acestor 8 ani se numără pantofii cu toc, cu peste 35.000 de unități vândute și pantofii sport, cu 33 000 de unități. Următoarele pe listă sunt rochiile, urmate de genți și paltoane.
În prezent FashionUP! numără 35 de angajați, iar planurile de viitor vizează extinderea echipei și creșterea numărului de produse din ofertă.