Începând cu 1 octombrie, magazinul online FashionUP! a făcut un pas important în ceea ce privește dezvoltarea sa, prin preluarea operațiunilor Click4Fashion din România, Bulgaria și Ungaria. Parteneriatul dintre cele două afaceri va continua sub marca FashionUP! și presupune preluarea tuturor brandurilor comercializate până acum de Click4Fashion, dar și integrarea unei părți importante din echipă. Astfel, Mira Anghelescu, fost CEO al Click4Fashion, va deveni COO al FashionUP!
Fondatorul FashionUP, Alin Stanciu, afirmă că viziunea comună de business, dar și portofoliul complementar de branduri și experienta internațională a echipei Click4Fashion au fost principalele argumente strategice în favoarea acestui parteneriat.
“Am urmărit și apreciat încă de la început proiectul dezvoltat de Mira și echipa pe care aceasta a construit-o, iar consolidarea celor doua afaceri vine ca o urmare firească a planurilor FashionUP de a deveni unul dintre cei mai importanți jucători regionali din segmentul e-fashion.” ( Alin Stanciu, CEO FashionUP!)
Mira Anghelescu, fost CEO Click4Fashion susține că încă de la demararea proiectului Click4Fashion, eforturile echipei s-au concentrat pe dezvoltarea portofoliului de furnizori și clienți, dar și pe extinderea pe alte piețe. Astfel, în mai puțin de un an, Click4Fashion a reușit să deschidă operațiuni în România, Bulgaria, Ungaria și Slovenia.
“În ultimele luni, am căutat să identificăm, atât pe piața externă, cât și pe cea internă, un partener care să ne semene, dar care să ne și completeze. Încă de la prima întalnire, am simțit că FashionUP este exact ce ne dorim. În felul acesta vom ținti o piață mult mai mare, cu un portofoliu îmbunătățit și stiu că ambele echipe vor forma un nucleu de idei care vor aduce un plus în viața clienților noștri.” (Mira Anghelescu, fost CEO Click4Fashion)
Până la sfârșitul anului, FashionUP! plănuiește să își mărească oferta cu peste 50 000 de produse noi, aparținând unor branduri de renume și astfel să le ofere clienților săi o experiență de neuitat în ceea ce privește shoppingul online.